Snelle service
Werkt uw apparatuur niet
optimaal? Onze eigen technische
dienst zorgt voor een snelle en
vakkundige reparatie.
Advies op maat
Wat heeft u nodig? Van een
machtigingsvrije portofoon
tot een geavanceerd digitaal
systeem.
Laagste prijsgarantie
Heeft u een offerte? Vraag ons
om een tegenvoorstel en u bent
verzekerd van de laagste prijs.
Daar kunt u op rekenen.

Hoe werkt het?
- De ProfCom webshop is in principe ingericht voor bedrijven (B2B). Uiteraard kunnen en mogen particulieren ook gewoon bestellen. Sommige prijzen zijn gebasseerd op stuksprijzen en is korting mogelijk bij een grotere afname. Mail ons!  
- ProfCom is B2B gericht waardoor er geen aanspraak kan worden gemaakt op het "herroepingsrecht". Ook niet door particulieren!
- Buitenlande bedrijven kunnen zich registreren met een geldig BTW/VAT nummer waardoor er "Intracommunautair" word geleverd (BTW/VAT vrij).
- Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW.
- Voor het verzenden kunnen kosten in rekening worden gebracht welke u voor het betalen kunt inzien en moet kiezen.
- Op Paypal na zijn er verder geen (verborgen) extra kosten! Indien u kiest om te betalen met Paypal komt er 4% over het totaal bedrag aan extra (bank) kosten.
- U kunt op onze webshops eenvoudig rondkijken en goederen – direct uit voorraad - bestellen.
- Bij een order gedaan op werkdagen voor 17:30 en voldaan met een Ideal betaling ontvangt u de goederen de volgende dag (ook zaterdag) per PostNL.
- U kiest in het “check uit” scherm of u de bestelling wilt ophalen of laat opsturen en op welke wijze u wilt betalen.
- U kunt betalen d.m.v. een gewone bankoverschrijving, Ideal NL+B, Paypal, Mr Cash of  contant/PIN bij ophalen.
- Natuurlijk kunt u uw bestelling ook doorgeven per email en uw goederen bij ons – alleen op afspraak - ophalen.
- Mocht er tijdens het bestellen iets niet goed zijn gegaan ... geen probleem!  Mail ons en wij zetten het recht. In het ergste geval boeken wij u betaling direct terug!
- Wij verpakken eigenlijk alles dubbel met beschermingsmateriaal (bubbels en noppenfolie).
- Standaard verzenden wij alles met PostNL (eventueel volledig verzekerd).
- U krijgt na uw bestelling van PostNL een mail met Track&Trace code.
- U kunt bij PostNL inloggen en eventueel zelf aangeven wanneer en waar uw pakket mag worden afgeleverd. Kan zelfs bij Albert Heijn!


Hoe bestel ik een artikel?

Indien u uw keuze(s) heeft gemaakt dan doet u deze artikelen in de winkelwagen. Vervolgens klikt u op “afrekenen” of klikt rechtsboven op de “winkelwagen”. U komt dan in het “check out” scherm. Was u al klant, log dan in. Geen klant? Dan dient u zich te registreren. In het midden ziet u de verzendopties met kosten en rechts staan de betaal mogelijkheden.


Wat is Ideal?

Ideal is een betaaloptie gemaakt door praktisch alle Nederlandse en Belgische banken.  Met Ideal komt u terecht in uw eigen internet bankprogramma (ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers). Het voordeel hiervan is dat u geen gegevens meer hoeft in te vullen. Dus u hoeft geen rekeningnummers, bedragen, ordernummers etc. in te vullen. Dit gaat helemaal automatisch en bovendien via een 100% beveiligde verbinding (SSL 1024Bits). Zie de Ideal website voor meer informatie 
Daarnaast worden bestellingen welke zijn betaald met Ideal en gedaan op werkdagen voor 17:30 dezelfde dag nog verzonden. Nederlandse en Belgische klanten hebben dan de bestelling in 99% v/d gevallen de volgende dag in huis (maandag t/m zaterdag).


Hoeveel kost het verzenden?

Dit hangt af van het gewicht en eventueel de waarde indien u het met verzekering wilt laten verzenden. Omdat alle artikelen bij ons ingevoerd zijn met hun gewicht en prijs rekent onze website dit automatisch voor u uit. Wij verzenden met PostNL en hebben een Priority Agreement. Onze pakketten gaan voor alle andere! Ietsje duurder maar wel in Nederland en Belgie de volgende dag levering!


Hoe veilig is winkelen op de ProfCom website?

Vanaf het moment dat u inlogt of registreert komt u in een beveiligde omgeving. U herkent dit aan het veranderen van het adres (URL) van HTTP naar HTTPS. De S staat voor SSL (Secure Sockets Layer – klik hier. Bovendien komt er in uw taakbalk (rechts van de URL en of onderin) een pictogram van een slotje in beeld. SSL is een wereldwijde internet beveiligingsprotocol. U bent dan, net zoals bijvoorbeeld met uw bank, verbonden via een 100% beveiligde verbinding. Als u op het slotje van onze website klikt op het slotje ziet u dat wij een SSL certificaat hebben. Een verbinding via Secure Sockets Layer garandeert het veilig gebruiken van websites en transacties op internet. Een SSL verbindingprotocol zorgt ervoor dat de verbinding echt en alleen tussen de klant en de webshop is en bovendien wordt versleuteld (gecrypteerd) waardoor deze volstrekt ontoegankelijk zijn voor derden.


Welke garantie heb ik bij ProfCom?

Op producten met een waarde tot 200.-€ geeft Hamshop 12 maanden garantie. Producten met een hogere waarde 24 maanden. Bij projecten kunnen langere garantieperioden worden afgesloten met onderhoudscontracten.


Ik heb bij ProfCom een nieuw apparaat gekocht, aangesloten en hij doet helemaal niets! Wat nu?

Dit noemt Hamshop een DOA (Dead On Arrival - defect bij aankomst) die direct wordt vervangen voor een nieuw exemplaar. Vaak geven de importeurs zelfs DOA garantie indien het apparaat binnen een week defect gaat. Informeer ons direct en wij regelen alles.


Kan ik bij ProfCom apparatuur bekijken en of uitproberen?
Natuurlijk kunt u gewoon bij ProfCom apparatuur bekijken en zelfs uitproberen. Dit alles geheel vrijblijvend maar wel op afspraak! Wij zijn een groothandel maar u bent van harte welkom.


Heeft ProfCom alles op voorraad?
 

In principe heeft PorfCom heel veel op voorraad. Zie de "echte" "voorraadstatus op de website. Rood is niet op voorraad, oranje 1 en groen 2+! Mail ons voor de zekerheid. Voor 17:30 bestelt en voldaan met Ideal is morgen in huis!


Doet ProfCom reparaties?
Uiteraard! Zie de alinea’s hieronder:


Waar kan (moet) ik terecht met problemen binnen de garantieperiode?
Een probleem (mankement) binnen de garantieperiode kunt u alleen bij ons claimen. U dient een schriftelijke (e-mail) omschrijving te maken van het probleem waarna wij u eventueel verzoeken om het betreffende apparaat naar ons te verzenden/brengen. Na onderzoek en een eventuele reparatie informeren wij u en kunt u het apparaat weer ophalen of terug laten sturen. Alle verzendkosten van en naar ons zijn voor uw rekening.


Waar kan ik terecht met problemen buiten de garantieperiode?
Behalve reparaties aan uw kostbare belangrijke apparatuur verzorgen wij ook controles, afregelen en certificeren op locatie. Mail ons uw behoefte en wij ontzorgen u!