Snelle service
Werkt uw apparatuur niet
optimaal? Onze eigen technische
dienst zorgt voor een snelle en
vakkundige reparatie.
Advies op maat
Wat heeft u nodig? Van een
machtigingsvrije portofoon
tot een geavanceerd digitaal
systeem.
Laagste prijsgarantie
Heeft u een offerte? Vraag ons
om een tegenvoorstel en u bent
verzekerd van de laagste prijs.
Daar kunt u op rekenen.

Klantenservice

  

Bestellen
U kunt op onze webshops eenvoudig rondkijken en goederen – DIRECT UIT VOORRAAD - bestellen. Bij een order gedaan op werkdagen voor 16.00 uur en voldaan met een Ideal betaling ontvangt u de goederen de volgende dag (ook zaterdag) per PostNL. U kiest in het “check uit” scherm of u de bestelling wilt ophalen of laat opsturen en op welke wijze u wilt betalen.

 

Verzenden & bezorgen
U kiest in het “check out” scherm of u de bestelling wilt ophalen of laat opsturen en op welke wijze u wilt betalen.
- Bij een order gedaan op werkdagen voor 16.00 uur en voldaan met een Ideal betaling ontvangt u de goederen de volgende dag (ook zaterdag) per PostNL.
- Wij verpakken eigenlijk alles dubbel met beschermingsmateriaal (bv bubbels en noppenfolie) en verzenden standaard met PostNL (eventueel volledig verzekerd).
- U krijgt na uw bestelling uiteraard een Track&Trace code per mail!
- Van PostNL krijgt u ook een mail waarin u eventueel zelf kan aangeven wanneer en waar uw pakket mag worden afgeleverd. Kan zelfs bij Albert Heijn!

 

Betaalmogelijkheden
U kunt betalen d.m.v. een gewone bankoverschrijving, Ideal NL+B, Paypal, Mr Cash of contant/PIN bij ophalen.

 

Herroepingsrecht & ruilen
Herroepen en ruilen kan niet! ProfCom is B2B gericht en daar gelden andere regels voor. Bovendien is de apparatuur bestemd voor de professionele markt. U dient dus kennis van zaken te hebben en in de meeste gevallen behoort u zelfs in het bezit te zijn van een zend vergunning. U kunt dus geen beroep doen op het herroepingsrecht!  

 

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.